Vahvaa kasvuamme tukemaan etsimme nyt Pitäjänmäen pääkonttorillemme

PALKKAHALLINTOPÄÄLLIKKÖÄ

Vastaat Realian palkkahallinnosta ja työntekijöiden palkanmaksusta sekä viranomaisraportoinnista. Osallistut palkkahallinnon päivittäiseen työhön, toimit kolmehenkisen palkkatiimin esimiehenä ja raportoit työssäsi talousjohtajalle. Työtehtäviisi kuuluvat myös erilaiset kehitystehtävät muun muassa järjestelmiin ja raportointiin liittyen sekä onnistuneista yrityskauppaintegraatioista vastaaminen palkkahallinnon osalta. Teet työssäsi tiivistä yhteistyötä konsernin liiketoimintojen sekä muiden tukifunktioiden kanssa. 

Odotamme sinulta tehtävään sopivaa koulutusta, monipuolista kokemusta palkanlaskennan eri osa-alueista ja esimiestyöstä. Tunnet kattavasti työlainsäädäntöä, työehtosopimuksia sekä muita palkanlaskentaa sääteleviä määräyksiä. Työotteeltasi olet vastuullinen, oma-aloitteinen ja asiakaslähtöinen. Sinun on helppo työskennellä erilaisten ihmisten kanssa sekä olet yhteistyökykyinen, joustava ja luotettava. Haluat kehittää omaa osaamistasi ja viet luontevasti eteenpäin muutoksia sekä kehityshankkeita. Sinulla on vahva palkkahallinnon järjestelmien osaaminen, erityisesti eduksi on Mepco Palkat -järjestelmän ja työajanseurantajärjestelmä Tiiman tuntemus.

Tarjoamme sinulle monipuolisen ja mielenkiintoisen tehtävänkuvan osana kasvavaa ja kehittyvää yritystä. Työsi tueksi saat asiantuntevan tiimin sekä ison konsernin kilpailukykyiset edut ja kehittymismahdollisuudet.   

Hae tehtävää 5.8.2018 mennessä osoitteessa https://www.sympahr.net/public/pq.aspx?e9c29d61. Liitä mukaan ansioluettelosi sekä palkkatoiveesi.

Lisätietoa tehtävästä antaa henkilöstöjohtaja Heli Hassinen-Biberger, puh. 040 5944 242 soittoaikoina torstaina 19.7. klo 9-10 ja maanantaina 30.7. klo 10-11.